Овие две диети се клучот за долговечност и виталност

macro shot of vegetable lot

Валтер Лонго, истражувач кој 36 години ја проучува долговечноста, потекнува од Италија и открива дека исхраната е фундаментален елемент за долг и здрав живот. Неговите студии покажуваат импресивни резултати – одредени режими на исхрана можат да предизвикаат регенерација на клетките, да ги намалат воспалителните процеси во организмот и да ја зголемат ефикасноста на третманите кај пациенти со рак.

Диета што имитира пост – револуционерен пристап кон регенерацијата

Оваа иновативна петдневна диета е лично креирана од Лонго и се одликува со специфичен нутритивен состав: висока содржина на незаситени масти, ниска калорична вредност и редуциран внес на протеини и јаглехидрати. Практичната примена вклучува 12-часовен дневен пост – на пример, консумирање храна само во периодот од 8:00 до 20:00 часот, а целосно воздржување од храна во преостанатите 12 часа.

За лицата кои се соочуваат со рак, Лонго препорачува посебен режим кој вклучува 14-часовен пост во интервали од пет дена, но нагласува дека овој режим не треба да се практикува во периодите на хемотерапија. Истражување од 2017 година открило значаен бенефит – жените со рак на дојка кои практикувале пост од 13 или повеќе часови дневно покажале забележително намален ризик од повторна појава на болеста.

“Практикувањето на оваа диета само два до четири пати годишно може радикално да го трансформира здравјето на лицата кои следат стандардна западна исхрана.” – Валтер Лонго

Диета за долговечност – мудрост од најздравите заедници во светот

Втората препорачана диета црпи инспирација од две од најздравите култури на планетата – медитеранската и окинавската традиција на исхрана. Оваа диета се темели на:

Клучните состојки се претежно од растително потекло, со особен акцент на зеленчукот наспроти овошјето. Јатките, целозрнестите житарки како кафеав ориз и киноа, и мешунките формираат солидна основа на оваа исхрана. Рибата е препорачана за консумација три до четири пати неделно.

Според Лонго, протеините треба да се внесуваат во умерени количини, додека млечните производи, вклучувајќи го и сирењето, треба да се консумираат минимално. Особено важна препорака е избегнувањето на црвеното и белото месо – вклучувајќи пилешко и мисиркино – и генерално намалување на сите животински производи во исхраната.

Што мислиш ти?