Пиво или вино – што е поштетно за вашите црева?

people holding snifter glasses

Неодамнешно истражување тврди дека пивото има позитивно влијание врз цревниот микробиом. Меѓутоа, д-р Хелмут Сеиц, долгогодишен истражувач на ефектите на алкохолот, остро се спротивставува на овие наоди.

Сомнителна позадина на истражувањето

Студијата е финансирана од Државната клучна лабораторија за инженерство на биолошка ферментација на пиво, поврзана со кинеската пиварница Цингтао. Двајца од петте автори се вработени во лабораторијата на пиварницата, што укажува на можен конфликт на интереси.

Вистината за алкохолот и цревата

Според д-р Сеиц, иако пивото содржи некои корисни состојки како екстрактот од хмељ, штетното оксидативно дејство на алкохолот далеку ги надминува потенцијалните придобивки. Алкохолот предизвикува воспаление и го зголемува ризикот од различни заболувања, вклучувајќи:

  • Дијабетес
  • Рак на дебелото црево
  • Други здравствени проблеми

Зошто пивото е поштетно од виното?

Научните докази покажуваат дека пивото е поштетно за цревата од виното. Алкохолот во телото се претвора во токсичен ацеталдехид, но точните причини зошто пивото е поштетно од виното сè уште не се целосно разјаснети.

Што мислиш ти?